Och så var det nästan onsdag..

Här rullar det på.
Jag kan inte säga att det händer särskilt mycket, trots att jag har fullt upp från gryning till midnatt.
Barn, vovve, jobb, disk, kvällsmat..;-D That´s life!

Men det finns en charm även i det, även om det låter ruskigt tråkigt!

Jag har världens bästa och roligaste jobb- det är aldrig tjatigt att åka till jobbet!
Jag har världens goaste ungar som får mig att skratta högt varje dag!
Jag har världens sötaste vovve som står ut med precis allting.
Jag har världens finaste man som sliter som en tok för vår lilla familj.
Jag har världens bästa diskmaskin som tuffat på troget i över 20 år!
Jag har världens finaste trädgård där jag kan koppla av och meditera.
Jag har världens bästa föräldrar som gör mitt liv så oändligt mycket smidigare!

Jag har det rätt bra, måste jag säga.




Världens finaste stumpa sussar i mammas knä



Världens finaste kille busar med världens bästa Carro



och världens bästa Ellen tar en liten näppchen med äpple mitt i buset ;-D


Kommentarer
Postat av: Carro

tihi :) <3

2008-09-29 @ 21:41:26
URL: http://carrocarrocarrocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0