Kalasbilder

Nu har jag fått massor av bilder av Måns, min storebror som dessutom ska bli pappa vilken sekund som helst! Därför kunde han ta det lugnt på festen, ta massor av bilder och köra hem med gravida Mine.
Tack snälla för bilderna!




Ett av borden, på rätt håll!

                            

Jag och Max                  Vackra Sara Wennerström       Mamma och Ulf           


            

Micke och min fantastiska   Emil, Kristina och Jocke    Mine, min vackra svägerska
toastmadam Karin

              




Lillebror Emil               Pompe Q med snäckan Hilda     Gunilla               



                         


                                                  Mines majestätiska mage       La Anna


            

Johan och Sophia är gifta. Gunilla och Nilla              Moi                             
Så det är helt ok.


                           
   Tre Amigos- CC, Ulrik               Ricard och Kristina..   Josefin gjorde helt
    och Pompe                                                             fantastiska drinkar!



        

Gunilla och Johanna        Naaaaw :D                   CC ♥                           

                   

Vi ska bli mormor     Systrarna Strömblad.                 Rick Astley?
och farmor till          Outstanding!
samma barn. Basta.





Kommentarer
Postat av: Sara bakar

Love love love! Tack för en helt fantastisk fest. Kram!

2009-10-30 @ 23:11:04
URL: http://www.sarabakar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0