Och så blev jag 40..

Och vilket härligt firande det blev!
En efter en kom mina vänner till Heagårds skafferi, dressade i smoking och tjusiga klänningar med kalashumöret på topp!
Vi åt fantastisk mat, drack underbara viner och njöt i fulla drag i den vackra miljön som på något vis har blivit en viktig omgivning till min familjs firanden.
Jag och CC hade vår bröllopsfest där, Måns firade sina 40 år där, Benny bjöd på en härlig middag när han i augusti fyllde 70 år. Dessutom äter vi där titt som tätt, mina föräldrar vaje vecka, och deras julbord är en tradition för oss och Ricard och Kristina i Lund, som lägger en av de så få decemberhelgerna hos oss bara för att kunna avnuta alla julläckerheter! Dessutom har Galleriet sina årliga medlemssammankomster där, liksom vernissagemiddagar.

Därför kändes det fantastskt att få denna present av mina fina föräldrar, att fira min 40- årsdag där med mina vänner!
Tack alldeles, alldeles underbara ni!

Jag blev firad, ja må hon levad och hurrad för på alla upptänkliga sätt, och dessutom fick jag den present jag så innerligt önskade mig- finansieringen till Ringen, den jag ska låta göra i stål och brillianter nu när jag inte längre tål guld.
Var gång jag tar på mig den, för all framtid, kommer jag att tänka på den här fantastiska kvällen!



Ulf, Paddan och Anna



Mästerfotografen tillika födelsedagsfiraren själv




Oops! Bord på fel håll, men ni får en hint om hur vackert det var!



Emil och Måns- mina tjusiga bröder!



Vackra Sara..



Barhäng- Ulrik, Kristina och Johanna



Vilken kväll!

Ricard och Emil har tagit de här bilderna, men jag väntar på fler! När de kommer lägger jag upp dem, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0